Kim jest klient?
Firma Corful jest polskim producentem tulei papierowych, posiadającym ponad 15 letnie doświadczenie. Jest jednym z najbardziej zaawansowanych producentów w Europie. Corful specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości tulei papierowych, które znajdują zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu.

Oczekiwania klienta
Firma Corful potrzebowała odświeżenia swojego wizerunku online oraz stworzenia nowej, profesjonalnej strony internetowej. Kluczowe oczekiwania klienta obejmowały:
- Projekt nowego logo, które miało być proste, czytelne oraz nowoczesne, dobrze widoczne na stronie internetowej, aby stworzyć profesjonalny wizerunek marki w internecie.
- Stworzenie nowej strony internetowej, która będzie prosta i czytelna, z jasnym przedstawieniem informacji o firmie oraz szczegółowym opisem produktu
- Wprowadzenie szczegółowego formularza do zapytań ofertowych i darmowej wyceny, aby ułatwić kontakt z potencjalnymi klientami.
Rozwiązanie
Nasza agencja zaprojektowała i wdrożyła nową stronę internetową dla, wprowadzając możliwość zmiany języka (polski, angielski, niemiecki), formularz kontaktowy do wyceny. Używając grafik i opisów dostarczonych przez klienta zaprezentowaliśmy zalety produktów klienta. Strona jest prosta i czytelna, zawiera dokładne informacje o firmie, co ułatwia szybki kontakt.

Rezultaty projektu
Dzięki wdrożonym rozwiązaniom, firma klienta osiągnęła następujące rezultaty:
- Zwiększenie świadomości marki: Nowa strona internetowa oraz logotyp poprawiły wizerunek marki Corful w internecie. Strona jest łatwa w użytkowaniu na wielu urządzeniach. Profesjonalny design strony przyciągnął więcej klientów, zwiększając liczbę zamówień.
- Otwarcie na rynek europejski: Dzięki wprowadzeniu zmiany języka na stronie zwiększyła się liczba odwiedzających z innych krajów europejskich, co bezpośrednio przełożyło się na lepszą konwersję.
- Formularz kontaktowy: Stworzenie szczegółowego formularza do zapytań ofertowych ułatwia klientowi szybszy kontakt z potencjalnym klientem. Formularz jest bardzo charakterystyczny z uwagi na możliwość wypełnienia pełnej specyfikacji zamówienia.








Podsumowanie
Kluczowymi elementami sukcesu projektu były skuteczna współpraca z zespołem klienta oraz zastosowanie nowoczesnych i efektywnych rozwiązań w projektowaniu strony internetowej. Dzięki temu firma Corful zyskała profesjonalny wizerunek online, zwiększyła swoją dostępność na rynku europejskim oraz ułatwiła kontakt z potencjalnymi klientami. Wnioski z tego case study pokazują, że odpowiednie dostosowanie strony internetowej do potrzeb klienta i rynku może znacząco wpłynąć na rozwój i sukces firmy.